::my cute followers::


Sunday, December 20, 2009

rasa terkilan...

salam maal hijrah 1431h...mudah-mudahan tahun bari ini memebawa rahmat kepada aku sekeluarga juga sahabat2 yang aku sayang...namun dlm kasih syg yang aku berikan buat sahabat2 aku nih..ada yang tidak menghargai kehadiran aku..pengorbanan aku..emmm..aku terkilan sebenarnya..dalam keluh kesah aku..aku perlu sedar..itulah kehidupan..dari segi aspek lain mungkin aku pernah juga berkelakuan seperti itu yang mana aku tidak sedari..ade pengorbanan yang aku tak hargai..Ya Allah mudah-mudahan apa yang aku alami ini adalah sementara..kembali kan semula ukhwah yang ada..kuatkanlah hati-hati kami semua..moga kau berikan yang terbaik buat kami...

No comments:


play or stop

My Blog List

 

SuDuT BaJuKuRunG | Copyright © 2011
Designed by cik shiqa || | Template by Cik Shiqa