::my cute followers::


Thursday, June 30, 2011

Penat+Letih+Kerja x siap?= MAcam MAner???

Assalamualaikum,

owh hari ini aku sangat letih yg x terhingga sbb sukan tahunan sekolah.hahaha..penat macam aku yg berlari,melompat dan semuanyalah...pada hal diorang yg lari..ihik..ihik..ihik.. ye la dolu-dolu pun aku da pernah rasa gak cm diorang..ada acara yg aku suka dan ada acara yg aku x suke tp kene masuk gak...ahaks..so skang ni pun ada gak ank2 ku yg kene cm tu..abeh nk wat cm ner..da x de sape dah..x pe eh t cikgu blanja KFC erm eskem je bleh x sian cikgu tau..hihihi..tp apa pun komitmen mereka aku bg 2 thumbs up...owh yeh...oopsssss alhamdulillah...

ok e2 ceghita-ceghita pg td..ceghita skang ni..rupernya banyak kerja aku yg da menimbun dlm kesibukan melatih budak2 ni seminggu ni...waduh...waduh..esok due date..adoyai!!!..so walau penat terpaksa la jugak..kerja yg br dpt minggu ni jugak..da sebuk2 kat padang aku boleh terlupa pulak alkisah due date esok..naseb bek td check on listed kerja2...so mlm ni double effort la nmpaknyer..mak aih...ni kerja last min..buruk la nampaknya prestasi aku...wawawawa..apa pun buat selagi mampu...i'allah...

orait jumpa lagi ya kamu semua..back 2 work!...


catat la sesuatu utk kenang-kenangan sy ;) share? ade ke? kalu ade ok jer...

No comments:


play or stop

My Blog List

 

SuDuT BaJuKuRunG | Copyright © 2011
Designed by cik shiqa || | Template by Cik Shiqa