::my cute followers::


Monday, July 11, 2011

Juvana

assalamualaikum,

urmmm tgk tajuk mesti kamu sumer da tahu entry aku kali ni ade berkait dgn drama tv3:juvana...hurmmm betul2...mmg aku nk citer pasal citer juvana..huhu...hurmmm citer ni mmg banyak pengajarannya...utk siri mlm ni..da semakin menarik...walau ini jalan citer x de kene mengena dgn yg hidup atau yg mati...tp sbg penonton banyak pengajran yg leh di ambil...sesuai utk aku jadikan bahan dalam pengajaran dan pembelajran aku di kelas nanti...hihi...cilok...ye la leh wat bahan bantu mengajar ape...yg kat tv nila senang nk bg dak2 ni faham...kalau production drama kat malaysia ni buat drama or filem cm ni lebih banyak dr drama or filem cinta aku rasa dpt mendidik jiwa ckit la kan..aku x lah kata drama kat malasyia ni x mendidik jiwa..tp kurang ckit la...walau di akui yg industri tanah air smakin maju...itu aku x nafikan...hehehe..aik cm ner leh melalut jd pengkiritik filem lak ni?  leh ganti kak ojie nih....kahkahkahkah...ape pun 2 thumbs up tuk team Juvana...(tp nape beto khusyairi jd cikgu jahat dlm citer nih...x best ler...hihihihi...)

ok dear c u nest time...daaaaa!!!

tinggalkanlah kenang-kenangan tuk sy eh..nk copy?..ader ker?..kalu ader ok jer...

No comments:


play or stop

My Blog List

 

SuDuT BaJuKuRunG | Copyright © 2011
Designed by cik shiqa || | Template by Cik Shiqa