::my cute followers::


Thursday, July 7, 2011

TransFormers!!!!

assalamualaikum...

" cik cha..jom le g tgk transformer...joom la joom la..."
" siapa belanja..abg ke cik cha? "
" ok...ok transformer punya pasal..abg belanja lah..joom la..joom la... "
" ye la...ye la..."


akhirnya jam 8.45mlm kitorang tgk citer transformer dark of the moon...huhu...yang paling kelakar dan x menariknya...kitorang dapat seat depan sekali...perghhhhhhhhhhhh...sakit tengkuk tuh...tgk belah kiri...x nampak belah kanan..tgk belah kanan x nampak belah kri...hihihi....tp anak sedara punya pasal aku ikut kan je la...luse die da nak balik umah die...kang sedih pulak x dpt tgk...(eleh cam la die x leh tgk ngan kwn2 die nnt..)mesti ada agenda nih.... ngeh3x...apa pun 2 thumbs up tuk citer nih..

walau aku kne duduk depan sekali.hehehehe...adoyai....t g tgk lagi tp make sure seat yg best..hurmmm...tp yang paling best mlm tuh...sebenarnya mmg ank sedara aku tu ada hiden agenda cz ak yg kene byr tiket ngan pop corn mlm tuh...aku da gak dah...bijak tul ank sedara aku nih...die cume belanja aku coke jer...ceh!....leh la dr x de kan...hahahahaha







ok korang sumer...jumpe next time...c ya!...


tinggalkanlah kenang-kenangan tuk sy eh!..nak copy? ader ke? kalu ader ok jer...

1 comment:

Shiqa Nawar said...

awak, lagu tu dr kumpulan Dadali tajuk nydisaat aku mencintai mu~. amik dari sini http://fullmusik.co.cc/


play or stop

My Blog List

 

SuDuT BaJuKuRunG | Copyright © 2011
Designed by cik shiqa || | Template by Cik Shiqa