::my cute followers::


Tuesday, August 9, 2011

bonus? alhamdulillah.....( ^_^ )

Assalamualaikum,

wah gempar sekejap 1malaysia bile semua kakitangan awam akan mennerima bonus sempena menyambut aidilfitri yg akan menjelma tdk lame lagi...ayat yg pertama kuar dr ati aku ialah "hah 1/2 bulan gaji jer..hampeh tul"   alhamdulillah ok la tuh...dari tiada langsung...hehehe...banyak gak tuh...rezeki dan anugerah Allah...x smua org bertuah kan...bersyukur sgt2...alhamdulillah...walau aku de dgr kate2 sumbang yg nk membezakan dgn bonus dr private sector...hurmmm pd aku itu rezeki masing2 dan bersyukurlah...kalu nk diikutkan ade juga yg x dpt apa2... jadi haruslah bersyukur..eh bukan harus...wajib!...

tp itu mungkin segelintir je...hehehehe..pe la aku ni...itu pun nak tulis ek...hahahahaha...nampak sgt kepoh nyer kan..huhuhu..ntah ape2...ngeh3x...yg penting diri sendiri yer..sibuk jer aku ni nk jage tepi kain orang..sedangkan kain sendiri pun dah terlondeh sikit2...hahaahha...take care urself yer...;P...ok2 aku x mo wat cam tu g....okesh da malam da neh..esok sekolah kene tido awal..hihi...

orait sumer jumpe lagi ye!


tinggalkanlah kenang-kenangan utk sy eh?...nak copy?..ade ke...kalu ade okey jer...

No comments:


play or stop

My Blog List

 

SuDuT BaJuKuRunG | Copyright © 2011
Designed by cik shiqa || | Template by Cik Shiqa