::my cute followers::


Monday, October 3, 2011

Apa pendapat korang?

Assalamualaikum,

Ni sebenarnya aku nak tanyer soalan yg agak...hurmmm soalan ringkas jew...seorang lelaki tanya soalan cm nie  " boleh x aku masuk meminang?" urmmm mslhnye bukan seorang kekasih yg bertanyer tp hanya seorang kenalan rapat..soalan yg sudah dikeutarakan lbh dr 10 kali rasenyer....macam mane nak tahu soalan ni sebenarnya serious ke x...cm ner nak kenal pasti secara amnya...sebelum wat istikharah?....any idea?... 




tinggalkanlah kenang-kenangan tuk sy eh...nk copy?.. ader ke?..kalu ader ok jer...




2 comments:

Cik Shiqa said...

owh... heheh sweet lh cam tu adah. adah tnya lah dia.. ckp kt dia, kalau awak serius sy akan fikirkan. (hehe) kalau cuma nk main2, mungkin awak akan lukakan hati yg x bersalah :)pastu tnya kt hati, adah boleh terima dia ke x...

:)shiqa selalu doakan adah dapt yg terbaik

bajukurung said...

owh ok..nice sentence...2 ler..terkejut..hahaha..poyo je ek...tp x tau la..kene wat istikharah kalu die betul2 serious dgn pertanyaan nie...hihihi..tq shiqa...


play or stop

My Blog List

 

SuDuT BaJuKuRunG | Copyright © 2011
Designed by cik shiqa || | Template by Cik Shiqa