::my cute followers::


Sunday, February 19, 2012

Apabila ...................

assalamualaikum sahabt semua....haiyo mmg suda lame tidak menulis...y?...mmg x menulis..tp aku selalu yer jenguk belog shbt yg lain.walaupun...x meninggalkan jejak..aku suke membaca titipan blogger2 nie...banyak benda yg aku dapat..banyak benda yang aku belajar dr titipan shbt2 sume....

opppssss...ape kene mengena ngan tajuk kat ats tue...x de kene mengena pun...saje letak-letak...uhuk..uhuk...

banyak sudah...perjalanan yang aku lalui yang aku x kisahkan di dlm belog ni...x penting mungkin...x perlu jga mungkin...y?....mungkin juga malas dan tidak berIdea mahu mengarang dan menulis...semuanya adalah...lgpun aku ni ade idea mengarang bile time susah hati...hahahaha..ntah ape2 je perangai...doa2 pun skang da x buat...maaf yer..bukan apa...new lappy nie no arabic sticker..lum beli...so lembab ckit mahu taip arabc font...so tu yg mls nk wat...hurmmmm...aku mmg xlayak jd idola..?...sbb aku ni banyak sgt alasan...cm ner nk jg role model kan....hurmmm mcam2 sajer si baju kurung nie mancari alasan....

ayuh...yuk bangkit baju kurung...kurang kan memberi alasan tp lebihkan pada tindakan...!!!!...go...go...go....


wassalam sahabat2 sume....

leave a comment?....never mind...its up 2 u dear!!...(^_^)

No comments:


play or stop

My Blog List

 

SuDuT BaJuKuRunG | Copyright © 2011
Designed by cik shiqa || | Template by Cik Shiqa