::my cute followers::


Tuesday, April 5, 2011

KahWiN....owh KahWInnnnn....

Perkataan yang sekarang ni menjadi soalan utama apabila seseorang bertemu dengan aku...mula-mula dulu aku buat muka selamba jer la...tersengih-tersengih macam kerang busuk...tapi skang ni da muak da dengar soalan yang sama...bukan la aku tak mahu berkahwin...ish siapa yang tak mahu berkahwin kan?....tapi aku belum bersedia dan yang paling utama belum berjumpa dengan yang serasi...mungkin...sebab tu la aku asyik di tanya soalan2 sebegitu rupa...lagipun aku br berusia 26thn....waduh!.......ni yg mls nk bercampur dgn orang nih...i'allah sampai jodoh aku nanti berkahwin la aku...tapi kadang-kadang bila aku guna pakai ayat nih..banyak pula lecture yg aku terima...sbb tu aku lebih suka jd kerang bsuuk jer...huhu...dan yang paling kurang enak...ramai pula match maker nyer...sampai semua orang bujang diorang recommand dekat aku...waduh!..sabarlah wahai hati...sebenarnya mereka bukanlah sengaja nak sakitkan hati tu...cume niat dihati mahu menolong walau empunya badan tak mahu ditolong...;P

2 comments:

mimi said...

eh 26thn 2 kn dh kategori 30thn..klo xcaye cbe tgk rmus m'bundar nombor puluh...5-9 perlu dtmbh 1..0-4 prlu dtmbh 0..jdinya..2+1=3..so 30thn..makanya mmg la org bsing kt ko..dh msk waktu senja la hahha

bajukurung said...

hahaha..ye ke mimi...hehe...tp cm ner...rase tu lum sampai..kene paksa pun x leh jd nyer...huhu...doakan la yer..pintu hati ni akan terbuka 1 day...


play or stop

My Blog List

 

SuDuT BaJuKuRunG | Copyright © 2011
Designed by cik shiqa || | Template by Cik Shiqa