::my cute followers::


Sunday, June 26, 2011

SaYa buDaK baRu BeLAjARRRRR....

AssaLAmuaLaikum....

Hari ini alhamdulillah ada waktu tuk aku blaja a new lesson cm ner nk wat blog cantik cm org len nyer...hihihi..almaklum baru nak berjinak-jinak...baru leh letak kat fb..ngeh ngeh ngeh ngeh....sblm ni nak letak fb malu la...x de isi..x cute(macam la skang ni da cute)...ihik ihik ihik..mmg pun blum..dats x letak lgi kat fb...ermmm alah bukan blaja ape pun..juz blaja cm ner nk add gadget..kat area mane nk add code die..alah yang korang sumer mesti da expect da...hahahaha...ketinggalan zaman la aku nih...x pe..x pe..ade mase lagi...aku tgk n rujuk kat satu belog ni...die aku x sure he or she tp best r sbb die share bnyak ilmu berkaitan dgn dunia belog ni la..org yg br nak blaja cm aku ni snang paham la dgn explanation die..hihihihi..dlm bm n ayat yg die gunakan pun sng nk phm.. g la melawat die

http://cari2software.blogspot.com/

so kat cni dgn rasa berbesar hatinya i nak wat spesel dedication kat http://cari2software.blogspot.com/ coz bg banyak ilmu br ( sy budak br blaja) and aku mendoakan agar http://cari2software.blogspot.com/ murah rezeki dan diperluaskan rahmat untuknya (kalau die muslim la...kalau bukan ermmm epy slalu la(dpt hidayah ke...;)...) i'allah)...

ok jumpe lgi yer korang sumer....

catat la sesuatu utk kenang-kenangan sy ;) share? ade ke? kalu ade ok jer...

No comments:


play or stop

My Blog List

 

SuDuT BaJuKuRunG | Copyright © 2011
Designed by cik shiqa || | Template by Cik Shiqa