::my cute followers::


Wednesday, June 22, 2011

OwHhHhHH!!!!...baru Tau!

salam,

selepas sessi penerangan sessi soal jawab di buka....

amirul (bukan nama sebenar) : cikgu nak tanyer...
aku : tanyer la...
amirul : cikgu..kalau kita da ambil wuduk 10 kali lepas tu kita kentut sekali jer...x batal kan?
aku : owh ok.(aku da tahan senyum x sampai ht nak senyum depan die)..bagus soalan tu...awak rasa cm ner?
amirul : (diam jer sambil senyum-senyum kambing buat muka comel)
aku :  awak rase kalau kentut sampai 10 kali baru batal ke?
amirul : (angguk dan senyum2 kambing lagi...kawan2 ade yg ketawa padahal die pun tak tahu jawapannya)
aku : ermmm ok..cm ni..kalau awak amek 10 kali wuduk pun wuduk yg last je di kira...jadi kentut sekali pun da di kira batal...x payah tunggu sampai sepuluh kali kentut tau!....

keluar kelas, ini pembelajaran baru buat aku...bende remeh pada mata kita x sebenarnya penting untuk pembangunan kefahaman ank2...ermmm...thanxs to my cute student yg bertanya tadi....

sampai bertemu lagi kamu semua.....

No comments:


play or stop

My Blog List

 

SuDuT BaJuKuRunG | Copyright © 2011
Designed by cik shiqa || | Template by Cik Shiqa