::my cute followers::


Monday, June 20, 2011

Pelangi Hadir...selepas hujan di kala panas merimbun..

assalamualaikum,


"cik adik, ni ade surat"

"surat apa?"

"ntah...tp dr SPP"......................................'SPP?..hihi..best..best..'


seperti yang aku jangka..berkaitan dengan pengesahan jawatan..huhu...alhamdulillah seronoknya aku...br setahun aku dilantik kini aku sudah disahkan jawatan...alhamdulillah syukur...Dalam peristiwa yg aku lalui ada sinar y Allah beri untuk aku..menitipkan sebuah kebahagian tuk aku..terima kasih tuhan!...حَسْبُنَ الله وَنِعْمَ الوَكِيْل

spesial terima kasih juga buat Pn Azizah bt Othman_kerani yang sungguh cekap menjalankan tugas beliau_semuanya cepat termasuklah yang berkaitan dengan tunggakan2 tue...superb la die...juga utk GB yg beri tempoh singkat meluluskan pengesahan..


sesungguhnya kasih sayang Allah tidak ternilai..jika bukan kerana peristiwa itu mungkin aku msih berada di dunia khayalanku...Terima kasih Allah!...الله اكبر

No comments:


play or stop

My Blog List

 

SuDuT BaJuKuRunG | Copyright © 2011
Designed by cik shiqa || | Template by Cik Shiqa