::my cute followers::


Thursday, June 16, 2011

Semua orang Nampak ke?

Assalamualaikum,

Dah hampir seminggu aku melepasi peristiwa tue..huhu..aku ok suda;)...tp masih ada sisa yg tertinggal..huh teruk betul la penangan ni...ermmm..aku nk twiss balik jd diri aku yg dolu da susah...aku pun x tahu kenapa????...kawan2 kat bilik guru ni sume kate aku len..x banyak cakap dan ketawa macam selalu..sume syak aku susah ht sbb abah..ermmm salah satu la,,,tp x la sampai aku leh jd cm ni...poyo betul lah aku ni...tp ade sorang cikgu tu ckp aku nampak lebih sopan skang...cakap pun lebih sopan dan santuh...wow!...biar betul?...huhu..tp kalau itu lah hikmah yg aku dapat...alhamdulillah...kurang bercakap x banyak buat dosa kan?...kurang ketawa x lah gelap hati kan?....;)...Allah maha mengetahui apa yang terbaik buat hamba2nya..termasuklah aku...;) wallahu'alam...


sampai bertemu lagi ya kamu semua..

No comments:


play or stop

My Blog List

 

SuDuT BaJuKuRunG | Copyright © 2011
Designed by cik shiqa || | Template by Cik Shiqa