::my cute followers::


Wednesday, August 10, 2011

saya menukar banner...

assalamualaikum,

sebenarnye aku confuse dgn title post aku..hahahahha..betul ke banner yg aku tukar tu eh...x pe la anggap je betul dolu...kalu salah korang betul kan eh?...banyak benda yang aku kena belajar tentang dunia blog neh...hurmmm...banyakkkkkkkkkkkkkkkkk sgt!.... kadang-kadang tgk blog org cantik2 n menarik lg de bom....ngeh3x...jeles tau..ye la..nk bg menarik org tgk bukan dr segi aspek isi shaja..tp keindahan juga merupakan salah satu faktor...hurmmm (asyik mengeluh jer...ntah ape-ape ek...dah..dah..behenti mengeluh wahai cik bajukurung!)...ni aku tgh belajar macam mane nak wat kat belog ni kalu orang carik gune keyword jer da jumpe...contoh kalu aku g kat google taip kat search tu bajukurung jer terus jumpa http://www.menitiperjalanan.blogspot.com/ ...eh boleh ke ek...????

7 comments:

Shiqa Nawar said...

adah, adah banyakkan wat title " baju kurung" .google akan detect mana2 website yg ada perkataan baju kurung tu. cuma x tahu lah nnt dia letak kt yg no berapa..

bajukurung said...

orait shiqa...tq...

KaSiH ILLAHI said...

hehe..ana pon xberapa nk bijak sgt menggodam tenet n bljr psl blog..xpe,yg pnting,Allah bukakan pintu hati org lain utk membaca blog kita..supaya,sama2 mndpt manfaat~ ^___________^v

Shiqa Nawar said...

yg tu nama nya header cik adah syg. meh2 shiqa watkan header n template baru kalau nak lh.hehe *

bajukurung said...

kasih ilahi...tu la..sbb tu menimba ilmu ni x pernah ade penghujungnya...;)

bajukurung said...

cik syiqa...hihihi..tu name die header eh,,,hahahaha..nampak no ehem ehem ehem...ihik ihik ihik...nak buatkan ke?...hehehe..offer yg menrik 2...hihihi..boleh2..tq;)..boleh ajar sekali..nanti kalu x bljr..asyik kene cr shiqa jer...sian shiqa...;P

Shiqa Nawar said...

ok boleh jer... apa2 boleh email kt shiqa ea.. ntni shiqa ajar adah ek..

ashiqa2u@gmail.com


play or stop

My Blog List

 

SuDuT BaJuKuRunG | Copyright © 2011
Designed by cik shiqa || | Template by Cik Shiqa